Κοινωνία

ΣΟΚ: Καταληψίες αντιεμβολιαστές με όπλα και μολότοφ στη Μονή Εσφιγμένου

molotof297.jpg

ΣΟΚ: Καταληψίες αντιεμβολιαστές με όπλα και μολότοφ στη Μονή Εσφιγμένου

Μοιραστείτε τη δημοσίευση:

Καταληψίες που ανήκουν σε ακροδεξιά και φασιστικά κόμματα και χρησιμοποιούν το Άγιον Όρος για να προσηλυτίσουν πιστούς, είναι οι ανεμβολίαστοι «μοναχοί» που έσπειραν κορωνοϊό στη Μονή Εσφιγμένου και τρεις απ’ αυτούς έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Είναι αυτοί που πετάνε μολότοφ και δεν έχουν καμία σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη.

Οι 110 μοναχοί της Μονής Εσφιγμένου είναι στο σύνολό τους εμβολιασμένοι, ακολουθώντας την επιστήμη και την οδηγία της επίσημης εκκλησίας. Οι καταληψίες του κεντρικού κτιρίου της Μονής, που δημιουργούν κατ’ επανάληψη προβλήματα, αποτελούν υγειονομική βόμβα για τον Άγιον Όρος. Η Μονή Εσφιγμένου αναδεικνύει το πρόβλημα, το καταγγέλει και κάνει έκκληση στην Πολιτεία να πάρει μέτρα.

Σε μακροσκελή ανακοίνωσή της η Ιερά Μονή Εσφιγμένου τονίζει ότι όλοι οι μοναχοί της έχουν κάνει το εμβόλιο. Γνωστοποιεί, δε, ότι τα κρούσματα κορωνοϊού αφορούν «ανθρώπους που κάνουν κατάληψη στο κεντρικό κτήριο της Μονής μας. Πρόκειται για περίπου 25-30 ανθρώπους, οι οποίοι δεν είναι μοναχοί του Αγίου Όρους, ούτε καν ανήκουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτοί οι άνθρωποι πνευματικά σχετίζονται με το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο «Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος» και πολιτικά με ακροδεξιά κόμματα, οργανώσεις και λοιπά κυκλώματα».

Στην ανακοίνωσή της η Ιερα Μονή Εσφιγμένου αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:

«Η Ιερά Μονή Εσφιγμένου διαψεύδει τους τίτλους των δημοσιευμάτων και πληροφορεί πως όλοι της οι μοναχοί είναι εμβολιασμένοι και πως ουδείς ασθένησε από COVID-19. Μάλιστα, ο καθηγούμενός της, αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος, είναι ο πρώτος που εμβολιάστηκε στο Άγιο Όρος και εξαρχής υποδεικνύει την υπακοή στην ιατρική πραγματικότητα του σώματος του ανθρώπου.

Τα δημοσιεύματα στον τύπο δεν αφορούν μοναχούς της Μονής μας, αλλά ανθρώπους που κάνουν κατάληψη στο κεντρικό κτήριο της Μονής μας. Πρόκειται για περίπου 25-30 ανθρώπους, οι οποίοι δεν είναι μοναχοί του Αγίου Όρους, ούτε καν ανήκουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτοί οι άνθρωποι πνευματικά σχετίζονται με το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο «Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος» και πολιτικά με ακροδεξιά κόμματα, οργανώσεις και λοιπά κυκλώματα.

Οι άνθρωποι αυτοί είναι ανεπιθύμητοι από το σύνολο των μονών του Αγίου Όρους (Ιερά Κοινότητα), οι ίδιοι δηλώνουν πως δεν ανήκουν στην Εκκλησία μας, αλλά σε άλλη (το αποδεικνύουν μάλιστα με προσηλυτισμό, αναβαπτισμούς και άρνηση αγίων μας), εκτοξεύουν βόμβες μολότοφ, φέρνουν όπλα, μπαινοβγαίνουν ελεύθεροι για ψώνια, ενώ ταυτόχρονα διαδίδουν ψευδώς πως είναι αποκλεισμένοι. Παρ' όλ' αυτά, το ελληνικό κράτος τους ανέχεται και ουσιαστικά τους υποθάλπει με την χαρακτηριστική του αδράνεια να προστατέψει το Άγιο Όρος από λαθραίους εισβολείς. Το κεντρικό κτήριο πρακτικά έχει μεταβληθεί σε «άβατο» για τις αρχές και σε χώρο παράνομων και σκιωδών δραστηριοτήτων.

Οι καταληψίες επί πολλούς μήνες προβαίνουν σε αντιεμβολιαστική προπαγάνδα σε διαδηλώσεις και στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας παρανόμως το όνομα της Μονής μας, με αποτέλεσμα να νοσήσουν κάποιοι που τους πίστεψαν. Η Μονή μας έγινε αποδέκτης καταγγελιών από πολίτες για πράξεις των καταληψιών. Οι αρμόδιες αρχές κωφεύουν, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις μας.

Οι καταληψίες χρησιμοποιούν στην προπαγάνδα τους ψευδοεπιστημονικά αφηγήματα με την φιλοδοξία να αποκτήσουν οπαδούς. Με την νόσησή τους όμως, ήρθε η ώρα και της έμπρακτης απόδειξης των ψεμάτων τους και της κατάρρευσης και των λοιπών ιδεολογημάτων τους. Ακόμα και αν κάποιος που διαμένει στο κατειλημμένο κτήριο χάσει την ζωή του από COVID-19, πολύ εύκολα μπορούν να το διαψεύσουν, ώστε να σωθεί το αφήγημα της ηγεσίας της κατάληψης, καθώς κανείς δεν δύναται να ξέρει ποιος μπαινοβγαίνει και ποιος διαμένει σε αυτό.

Το ελληνικό κράτος, ως αρμόδιο για την προστασία του Αγίου Όρους, υποχρεούται να σταματήσει να ανέχεται την κατάληψη εδαφών του από εξωεκκλησιαστικά άτομα, και την παράνομη χρήση ονόματος αγιορείτικης μονής με σκοπό την διάδοση καταστροφικών για την δημόσια υγεία θεωριών».